„დავხატოთ, აღვწეროთ,
დავწეროთ“ კომპლექსური ხასიათის მეთოდია და მიზნად ისახავს როგორც
წერითი მეტყველების, ისე ზეპირმეტყველების , შემოქმედებითი და კითხვის უნარების განვითარებას.
მეთოდი აერთიანებს სამ- ხატვის, აღწერისა და წერის ეტაპს და ემსახურება ვიზუალური წიგნიერების,
ტექსტის ანალიზისა და დეტალებზე კონცენტრირების უნარების გამომუშავებას.
„ყმაწვილი უნდა სწავლობდეს საცნობლად თავისადაო, ვინ არის, სიდამ მოსულა, სად არის წავა სადაო“ (დავით გურამიშვილი)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
„საქართველო ჩვენი ცხოვრების ხეა“- ისტორიული და მხატვრული სინამდვილე აკაკი წერეთლის „ბაში-აჩუკის მიხედვით
https://www.facebook.com/stgeorgeschoolgeorgia/posts/pfbid0gY6nZTrvP67T33inVbVzyBxWesnHk626Kn8osGZ3pmmqq16VZ2jRHg2xNF8wCUEjl პერსონაჟების მო...

-
http://www.kiketischool.ge/upload/file/III_klasis_motxrobebi_-_maka_inashvili.pdf
No comments:
Post a Comment