„დავხატოთ, აღვწეროთ,
დავწეროთ“ კომპლექსური ხასიათის მეთოდია და მიზნად ისახავს როგორც
წერითი მეტყველების, ისე ზეპირმეტყველების , შემოქმედებითი და კითხვის უნარების განვითარებას.
მეთოდი აერთიანებს სამ- ხატვის, აღწერისა და წერის ეტაპს და ემსახურება ვიზუალური წიგნიერების,
ტექსტის ანალიზისა და დეტალებზე კონცენტრირების უნარების გამომუშავებას.
„ყმაწვილი უნდა სწავლობდეს საცნობლად თავისადაო, ვინ არის, სიდამ მოსულა, სად არის წავა სადაო“ (დავით გურამიშვილი)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ჩემი „ვეფხისტყაოსანი“
14 აპრილს, ქართული ენის დღეს, ჩვენს სკოლაში ჩატარდა ინტერაქტიული გაკვეთილი თემაზე „ჩემი ვეფხისტყაოსანი“, რომელშიც VI კლასელებთან ერთად მონ...
-
http://www.kiketischool.ge/upload/file/III_klasis_motxrobebi_-_maka_inashvili.pdf





No comments:
Post a Comment